Вітаємо!
Тепер ви підписані на усі важливі новини EdTech Association та наших партнерів!
EdTech MeetUp for members and partners
Щиро дякуємо всім, хто приєднався до нашої травневої зустрічі — ми знову зібралися, аби поділитися важливими новинами та обговорити ключові ініціативи для розвитку EdTech в Україні 🇺🇦
🔹 5 нових членів приєднались до Асоціації:
Вітаємо в спільноті Київський академічний університет, Дистанційний ліцей "Меридіан", Всеукраїнський ліцей "ЯСНО", ГО "STEM освіта Україна", Альтернативну школу LeaderShip!
🔹 Підписано 5 нових меморандумів про партнерство:
Разом з Edtech Poland, Міністерством освіти і науки України, EU STEM Coalition, Swedish Edtech Industry та International Centre for EdTech Impact ми відкриваємо нові горизонти для співпраці.
🔹 Перший великий грант:
Ми подали спільну грантову заявку разом зі Swedish Edtech Industry — чекаємо результатів!
🔹 Наш партнер Techosystem представив свою екосистему:
- 100+ учасників: стартапи, інвестори, сервісні компанії;
- доступ до понад $550,000 в бонусах і знижках (AWS, Google Cloud, Notion тощо);
- база інвесторів, демо-дні, підтримка стартапів, аналітика, консультації, міжнародні події;
- спеціальні умови членства для учасників EdTech UA.
🔹 Ініціатива від ГО "Новий формат освіти":
Команда Спільношколи та Академії U:maker запросила до участі в події 14 червня, присвяченій вирішенню нагальних проблем освіти.
📅 Наступна зустріч — 12 червня
⏰ 16:00–18:00
📍 Кооператив (Київ) + онлайн
Маєте новини або запрошення до співпраці? Надсилайте — ми завжди відкриті до взаємодії 💬
Новий імпульс для українського STEM: старт комітету
1 травня в Києві відбулася подія, яка ознаменувала нову віху для української STEM-освіти — офіційний запуск STEM-комітету EdTech Ukraine Association. Захід зібрав представників освітніх проєктів, EdTech-компаній, менторів та партнерів, зацікавлених у розвитку інноваційної освіти в Україні та інтеграції в європейські ініціативи.
🔹 Основні новини заходу:
Україна офіційно приєдналася до EU STEM Coalition — впливової європейської мережі, що визначає пріоритети та напрямки STEM-освіти в ЄС.
Підписано Меморандум про співпрацю між EdTech Ukraine Association та EU STEM Coalition.
Голова правління Асоціації Наталія Лимонова виступила на Генеральній Асамблеї коаліції в Гаазі (24 квітня), де презентувала українську EdTech-екосистему. Виступ завершився стоячими оваціями та запитом на негайну співпрацю.
Представлено європейські пріоритети: інвестиції у STEM, інклюзія та гендерний баланс, цифровізація, зелена трансформація та DEI.
Анонсовано участь Асоціації в ініціативі CoVE STEM Europe — програмі з розробки менторства, хакатонів, тренінгів для професійної освіти та державно-приватних партнерств у STEM.
🧭 Цілі STEM-комітету:
Підготовка грантових заявок (Erasmus+, CoVE).
Масштабування українських рішень у європейському контексті.
Розвиток менторських програм та підтримка дівчат у STEM.
Формування робочих груп, адаптація кращих практик, адвокація освітніх змін.
📌 Наступні кроки:
Формування робочої групи.
Проведення інформаційних сесій про можливості для учасників.
Розробка дорожньої карти інтеграції в європейські STEM-програми.
Аналітика в EdTech-проєктах: практика, яка трансформує бізнес
23 квітня ми провели практичну онлайн-зустріч, присвячену аналітиці в EdTech-проєктах — і вона точно була влучною! 🔥
💡 Ми говорили про: — наскрізну аналітику та воронки продажів, — ROAS, ROMI та інші показники ефективності, — як об'єднати маркетинг і продажі в єдину data-driven стратегію, — чому зростання трафіку ≠ зростання прибутку — і як це виправити, — які CRM-системи та BI-рішення потрібні для масштабування.
🎙 Спікери — Даніїл Кулик і Левон Геворгян (Profit.Store) — поділилися унікальними інсайтами, практичними кейсами та системами, що економлять тисячі годин!
🔍 Учасники дізналися: — як побудувати аналітичну систему з нуля без технічної команди,— як впровадити гейміфікацію у відділ продажів,— як щомісячна аналітика допомагає приймати ефективні бізнес-рішення.
🎁 Усі учасники отримали: ✔️ покрокову інструкцію зі створення системи,✔️ доступ до аналітичних сервісів від Profit.Store,✔️ можливість отримати консультацію та аудит воронок (за донат ❤️).
Дякуємо всім, хто долучився!Далі — ще більше рішень, що базуються на цифрах 💻📈
EdTech MeetUp: Key Takeaways and Outcomes from the EdTech Poland Delegation
17 квітня відбулась щомісячна зустріч членів EdTech Ukraine Association — і цього разу вона була особливою. Ми повернулись із надзвичайно насиченої поїздки до Польщі, де:
🔹 підписали меморандум про співпрацю з EdTech Poland 🔹 відвідали топові компанії 🔹 обговорили партнерства з польськими EdTech-гравцями 🔹 побачили в дії новітні освітні продукти та стратегії 🔹 привезли ідеї для запуску пілотів і колаборацій в Україні
А ще — поділились новинами та планами: ✅ Готуємо приєднання до Асоціації Google for Education ✅ За останній період доєдналися 6 нових учасників ✅ Нові учасники отримали сертифікати про членство — вітаємо в нашій спільноті!
🤝 Ми будуємо екосистему, де міжнародні партнерства — не мрія, а реальність.
Як привернути увагу інвестора? Що дійсно важливо на етапі фандрейзингу?
16 квітня ми провели вебінар «Фандрейзинг 101: що справді має значення для інвестора в EdTech», де учасники отримали безцінні інсайти від Єлизавети Лапіної — засновниці Ozymi та досвідченої менторки стартапів.
💬 Головні теми та висновки:
✅ Починати готуватись до фандрейзингу варто за 6 місяців до потреби в коштах✅ Чіткий облік фінансів та фінмодель — must-have✅ Не завищуйте оцінку бізнесу та будьте реалістичними щодо очікувань✅ Стандарти Y-Combinator — хороша точка старту для презентації✅ Підготуйте due diligence документи й структуру для взаємодії з інвесторами✅ Не всім потрібне венчурне фінансування — розглядайте гранти, бутстрапінг, акселератори
📌 Українська EdTech-екосистема швидко зростає. Сьогодні 99% угод — це рання стадія, а такі гравці, як Ukrainian Startup Fund, підтримують грантами до $50,000.
🤝 У події взяли участь фаундери, інвестори та представники стартап-екосистеми. Було багато практичних кейсів — від Buki до велтек проєкту САПШ.
Друга серія EdTech-розмов: разом будуємо освітнє майбутнє! Приєднуйся до нашої EdTech-родини!
Друзі, привіт! Ви вже чули, що в EdTech Ukraine Association вирує життя? Ми тут не просто обмінюємося візитками, а реально рухаємо освіту вперед, особливо в такий непростий час. І нещодавня зустріч нашого комітету з питань дистанційної освіти – яскраве тому підтвердження!
15 квітня ми знову зібралися, щоб обговорити нагальні питання та накреслити плани на майбутнє. І повірте, було гаряче! Ірина Єцкало з Edtech Ukraine Association разом з ініціатором комітету Андрієм Марченком з Edtech Ukraine Association задали тон зустрічі, нагадавши про наші попередні домовленості – захист інтересів членів асоціації та важливі кроки у сфері дистанційної освіти. До вже знайомих учасників асоціації, таких як Олексій Радченко з Racoon Gang (Прозорі рішення), Юрій Балькін та Андрій Марченко з Optima School, Наталія Лимонова з GIOS та Ольга Янкова зі Smarte долучилися нові голоси: Іван Коломієць з Ліко-школи та Ліко Едюкейшн онлайн, Наталія Волковська з Дистанційного ліцею "Меридіан" та Наталія Гаращенко з Київського академічного університету.
Андрій Марченко та Юрій Балькін презентували концепцію "майданчика цифрового навчання", який стане місцем зустрічі провайдерів EdTech-послуг та тих, хто їх шукає. EdTech Ukraine Association бачить себе оператором-координатором цього процесу. На цій платформі будуть представлені різноманітні приватні проєкти, що пропонують широкий спектр освітніх послуг. Ми впевнені, що такий підхід, з можливим залученням донорської підтримки через співпрацю з МОН, допоможе багатьом, хто цього потребує.
Нові члени комітету активно включилися в обговорення, підтримавши ідею платформи та окресливши важливі питання, такі як інтеграція з державними системами ("Мрія", "Просвіта", "Єдина школа", "АйКом-2"), подолання освітніх втрат та можливості співпраці у STEM-освіті. Звісно, не обійшлося і без складних питань, як-от інтеграція з "АйКом-2", яка виявилася непростою. Але ми вирішили порушити це питання на зустрічі з міністром освіти, адже державно-приватне партнерство може відкрити нові шляхи.
Окремо обговорили важливе питання – як допомогти учням з окупованих територій. Учасники погодилися, що надання можливості дистанційного навчання є критично важливим.
Ідея агрегатора EdTech-послуг отримала підтримку, і вже з'явилися пропозиції щодо розширення функціоналу та залучення фінансування.
Але головне – це якість послуг! Ми розуміємо, що довіра користувачів – це найцінніше. Тому ми обов'язково розробимо чіткий механізм відбору та власні стандарти якості для провайдерів на платформі. І тут нам дуже потрібна ваша допомога! Кожен член комітету отримав завдання підготувати свої пропозиції щодо критеріїв якості до наступної зустрічі.
Що далі? Плани такі:
Зустріч з міністром, щоб обговорити наші ідеї та заручитися підтримкою.
Активний збір ваших пропозицій щодо функціоналу та розвитку платформи.
З'ясування термінів інтеграції з наявними державними розробками.
Розробка першого прототипу онлайн-платформи.
Ми не боїмося складних питань, ми готові генерувати сміливі ідеї та втілювати їх у життя. Якщо ви – представник EdTech-бізнесу, освітньої установи чи просто небайдужа людина, яка хоче зробити свій внесок у розвиток дистанційної освіти в Україні, – приєднуйтесь до EdTech Ukraine Association!
У нас ви знайдете однодумців, зможете поділитися своїм досвідом, долучитися до важливих ініціатив та разом з нами будувати майбутнє освіти. А в нашому комітеті з питань дистанційної освіти ваша ідея може стати наступним великим кроком!
Не зволікайте, пишіть нам, стукайте в наші віртуальні двері – разом ми сила! До зустрічі на наступних EdTech-розмовах! 😉
EdTech Ukraine Association у Польщі: нові горизонти, нові партнери
Міжнародна поїздка української делегації до Польщі стала не просто візитом — це був міст між двома EdTech-екосистемами.
Разом із командами AR Book, GIOS, Proste ZNO, TGI Academy, StarkSoft, Speed reading school QUIKI!, Robocode, TalkEn.Cloud, Transparent Solutions, Distance school "Optima", Universal English ми провели 5 днів, наповнених зустрічами, презентаціями та щирими розмовами про майбутнє освіти.
📍 Варшава — день меморандумів, діалогів і глибоких інсайтів
Підписали Меморандум про співпрацю з EdTech Poland Foundation — символ об'єднання зусиль задля інноваційної освіти.
У Google for Education зустрілись із Pawel Czerwony (CEE Head), обговорили перспективи партнерства.
Взяли участь у конференції EU-Ukraine Tech Summit, де українські та польські стартапи, інвестори й представники урядів шукали точки дотику.
Наша Голова Правління Наталія Лимонова виступила на панелі "Successful Women in Tech" — про лідерство, довіру та роль жінок у майбутньому EdTech.
📍 Гданськ — місто з історією та інноваціями
Візит до компанії Learnetic та зустріч з її CEO Artur Dyro — враження від EdTech-продуктів, що працюють у 55+ країнах.
Натхнення ідеями про баланс між технологією та живим викладанням.
Ця подорож — це не просто міжнародна місія. Це старт нових проєктів, партнерств і бачення майбутнього освіти без кордонів.
Освітній форум "Освіта, що формує майбутнє: цифрові рішення для якості"
10 квітня відбувся масштабний освітній форум, організований Державною службою якості освіти України спільно з Центром освіти «Оптіма», благодійним фондом «За майбутнє дітей», EdTech Ukraine Association та ТОВ «Єдина школа».
🔹 Ми говорили про те, як цифровізація трансформує освіту в Україні
🔹 Обговорювали ключові виклики: від зовнішнього оцінювання та нормативної бази — до створення цифрової школи нового покоління
🔹 Відкриті панелі, секційні дискусії, глибока аналітика й конструктивний діалог між бізнесом, академією та державними інституціями — усе це зробило подію дійсно потужною
💡 EdTech Ukraine Association долучилась до події як співорганізатор і була представлена нашими учасниками: — Smarte презентували свої цифрові рішення на стенді
— Гімназія «Кідслайф Скул» долучилася до заходу як учасник
Дякуємо всім партнерам та учасникам за натхненний день та важливі інсайти для побудови якісної освіти в цифрову епоху!
Pitch Day
💡 На онлайн-пітчингу свої рішення представили 3 стартапи:
🔹 Imabulary – платформа для запам’ятовування слів, яка вже залучила 100+ користувачів та $2000 грантового фінансування. 🔹 Спільномова – інструмент для освітніх закладів, який уже працює в 10 пілотних школах та має перших B2B клієнтів. 🔹 Class Builder – сервіс для вчителів, який отримав платних користувачів після запуску MVP.
🚀 Кожен проєкт мав лише 3 хвилини на презентацію перед інвесторами, яких запросила Мережа бізнес-янголів та інвесторів — наші партнери.
🎯 Інвестори поставили гострі питання, дали конструктивний фідбек і… один зі стартапів справді зацікавив потенційних партнерів. Хто саме? Дізнаєтеся зовсім скоро 😉
Дякуємо всім учасникам за драйв, чесність і амбіції! Це лише початок 🚀
Донорське фінансування для розвитку EdTech в Україні
💡 Як залучити фінансування для EdTech-проєктів? Які міжнародні фонди підтримують освітні ініціативи? Як вибудувати ефективні партнерства з донорами?
👉 2 квітня 2025, 16:00 EEST відбувся третій вебінар серії EdTech Ukraine x AWS, де учасники дізналися:
✅ Які організації фінансують освіту та EdTech
✅ Як змінилися пріоритети фінансування через війну та цифрову трансформацію
✅ Як знайти відповідні можливості та ефективно працювати з донорами
🎤 Спікери:
🔹 David Fairbairn-Day – міжнародний освітній консультант із 20+ роками досвіду у 50+ країнах. Senior Consultant в EDT&Partners, експерт у залученні фінансування для EdTech-проєктів та міжнародних партнерств.
🔹 Joanne Martin – стратег із фінансування освітніх проєктів, має 15-річний досвід залучення грантів та роботи з донорами.
🔹 Фінансування від міжнародних донорів може сягати 20+ млн доларів – але для цього потрібно знати, як ефективно з ними працювати!
💬 Учасники змогли ставити запитання через чат у Zoom та отримати експертні поради.
📍 Організатор: EdTech Ukraine Association за підтримки AWS.
Хмарні технології для EdTech: ключ до масштабування та ефективності
26 березня відбувся другий вебінар серії EdTech Ukraine x AWS, де учасники дізналися про:
✅ Як хмарні рішення допомагають EdTech-компаніям масштабуватися
✅ Безпеку та оптимізацію витрат при переході в хмару
✅ Дорожню карту успішної міграції
🎤 Спікери поділилися практичним досвідом впровадження cloud-рішень, а також обговорили виклики та можливості для українських EdTech-компаній.
💡 Якщо ви хочете бути в курсі найактуальніших технологічних рішень для освіти – приєднуйтеся до EdTech Ukraine Association!
Розвиток дистанційної освіти в Україні: від викликів до можливостей
Дистанційна освіта в Україні пройшла значний шлях розвитку, особливо актуалізувавшись в останні роки. Ця форма навчання відкриває нові можливості для здобуття знань та навичок незалежно від місця проживання та часу, але водночас ставить перед освітньою спільнотою нові виклики.
Важливість карт стейкхолдерів у дистанційній освіті
Успішний розвиток дистанційної освіти вимагає глибокого розуміння потреб та інтересів усіх зацікавлених сторін – стейкхолдерів. Створення детальних карт стейкхолдерів є критично важливим з кількох причин:
🔹 Різноманіття потреб та переконань: Кожна роль, залучена до дистанційної освіти, має свої унікальні болі, очікування та переконання. Наприклад:
- Учні/студенти: можуть відчувати складнощі з самоорганізацією в онлайн-навчанні, потребувати більшої підтримки та зворотного зв'язку, мати різні рівні цифрової грамотності та доступ до необхідних технологій. Їхні переконання можуть стосуватися ефективності навчання в онлайн-форматі, якості контенту та можливості соціальної взаємодії через дистанційну освіту.
- Викладачі/викладацький склад: стикаються з необхідністю адаптації педагогічних методик до онлайн-середовища, розробки інтерактивного контенту, забезпечення академічної чесності та технічної підтримки в умовах дистанційного навчання. Їхні переконання можуть стосуватися їхньої готовності до онлайн-викладання, необхідності додаткового навчання та визнання їхньої роботи в новому форматі.
- Адміністрація навчальних закладів: відповідає за розробку стратегій дистанційного навчання, забезпечення інфраструктури для онлайн-освіти, підтримку викладачів та студентів, а також за контроль якості освітнього процесу в умовах цифрової трансформації. Їхні переконання можуть стосуватися фінансових аспектів, нормативно-правового регулювання та репутації закладу.
- Батьки (для шкільної освіти): зацікавлені в якості освіти своїх дітей, їхній мотивації та безпеці в онлайн-середовищі. Вони можуть мати різні рівні цифрової грамотності та можливості для підтримки навчання дитини вдома. Їхні переконання можуть стосуватися ефективності дистанційного навчання для їхньої дитини та необхідності їхньої власної залученості.
- Державні органи: відповідають за розробку політики у сфері дистанційної освіти, забезпечення рівного доступу, контроль якості та визнання онлайн-освіти. Їхні переконання можуть стосуватися стратегічного розвитку освіти, цифрової трансформації та конкурентоздатності національної системи освіти.
🔹 Індивідуальний підхід до комунікації: Розуміння болей та переконань кожної групи стейкхолдерів дозволяє розробляти ефективні стратегії комунікації та залучення в дистанційному навчанні. З кожною стороною потрібно говорити "її мовою", враховуючи її специфічні потреби та побоювання. Це сприяє побудові довіри та підтримки ініціатив у сфері дистанційної освіти.
🔹 Виявлення потенційних проблем та конфліктів: Аналіз карт стейкхолдерів допомагає заздалегідь виявити потенційні точки напруження та конфлікти інтересів між різними групами. Це дає змогу розробити превентивні заходи та стратегії їхнього вирішення у рамках освітньої екосистеми.
🔹 Спільне бачення та цілі: Залучення стейкхолдерів до процесу розвитку та впровадження дистанційної освіти, на основі розуміння їхніх потреб, сприяє формуванню спільного бачення та узгодженню цілей, що є запорукою успіху.
Отже, створення та регулярне оновлення карт стейкхолдерів є необхідною умовою для ефективного розвитку дистанційної освіти, оскільки воно забезпечує глибоке розуміння потреб усіх залучених сторін та сприяє прийняттю обґрунтованих рішень в контексті дистанційного навчання.
Міжнародний досвід: вчимося не лише на успіхах
Вивчення міжнародного досвіду в галузі дистанційної освіти є безцінним ресурсом для України. Однак, важливо розуміти, що цей досвід – це не лише каталог "найкращих практик", які можна бездумно скопіювати. Значно ціннішим є аналіз помилок, які були допущені іншими країнами в подібних обставинах, та розуміння того, які рішення в кінцевому підсумку дали бажані (або небажані) результати.
Наприклад, деякі країни на початкових етапах розвитку дистанційної освіти зіткнулися з такими проблемами:
🔹 Недостатня інфраструктура: Інвестиції в технологічну інфраструктуру не завжди встигали за темпами розвитку онлайн-навчання, що призводило до проблем з доступом та якістю зв'язку для студентів і викладачів.🔹 Непідготовленість викладачів: Перехід до онлайн-формату вимагав від викладачів нових педагогічних навичок та вміння використовувати цифрові інструменти. Недостатня підготовка призводила до зниження якості викладання.🔹 Проблеми з академічною чесністю: Онлайн-середовище створювало нові виклики для забезпечення академічної чесності під час оцінювання знань у дистанційній освіті.🔹 Соціальна ізоляція студентів: Відсутність безпосереднього спілкування з викладачами та одногрупниками могла призводити до почуття ізоляції та зниження мотивації студентів.🔹 Нерівний доступ: Соціально-економічні фактори могли поглиблювати нерівність у доступі до якісної дистанційної освіти.
Аналізуючи, як різні країни намагалися вирішити ці проблеми та які наслідки мали їхні дії, Україна може уникнути повторення чужих помилок та прийняти більш обґрунтовані рішення щодо розвитку власної системи дистанційної освіти. Важливо не просто переймати окремі інструменти чи платформи, а розуміти системні підходи, враховувати контекст та адаптувати міжнародний досвід до українських реалій у сфері дистанційного навчання.
Еволюція дистанційної освіти в Україні: від зародження до сьогоденняРозвиток дистанційної освіти в Україні можна умовно поділити на кілька етапів:
🔹 Зародження та перші кроки (кінець XX – початок XXI століття):Перші спроби використання технологій для дистанційного навчання були пов'язані з поширенням радіо та телебачення. З появою інтернету почали з'являтися перші онлайн-курси та платформи, переважно в окремих навчальних закладах та ініціативах. На законодавчому рівні були зроблені перші кроки з визнання дистанційної форми навчання.
🔹 Період експериментів та становлення (середина 2000-х – початок 2010-х):Активніше впровадження дистанційних технологій у вищих навчальних закладах. З'являються перші спеціалізовані платформи дистанційного навчання (LMS). Проводяться перші дослідження щодо ефективності дистанційної освіти. Виникають певні труднощі, пов'язані з недостатньою технічною інфраструктурою, відсутністю досвіду розробки якісного онлайн-контенту та опором з боку деяких викладачів.
🔹 Період зростання та усвідомлення потенціалу (середина 2010-х – 2020 рік):Подальше поширення інтернету та зростання доступності технологій сприяють активнішому розвитку дистанційної освіти. З'являються масові відкриті онлайн-курси (MOOCs) від українських університетів та освітніх платформ. Удосконалюється нормативно-правова база у сфері дистанційної освіти. Зростає розуміння переваг дистанційного навчання як інструменту для розширення доступу до освіти та навчання протягом життя.
🔹 Період викликів та трансформації (2020 – дотепер):Пандемія COVID-19 стала каталізатором стрімкого переходу на дистанційну форму навчання на всіх рівнях освіти. Це виявило як переваги, так і численні проблеми та неготовність системи до такого різкого переходу. Повномасштабне вторгнення Росії у 2022 році ще більше актуалізувало дистанційну освіту як важливий інструмент забезпечення безперервності освітнього процесу в умовах війни та вимушеного переселення.
Наразі дистанційна освіта в Україні постає перед такими ключовими труднощами:
- Нерівний доступ до технологій та якісного інтернету, особливо в сільській місцевості та прифронтових регіонах. - Необхідність підвищення якості онлайн-контенту та педагогічних методик для дистанційного навчання. - Забезпечення психологічної підтримки для учнів, студентів та викладачів, які переживають травматичні події. - Підтримка академічної чесності в онлайн-середовищі. - Необхідність оновлення нормативно-правової бази для врахування нових реалій та потреб дистанційної освіти. - Розвиток цифрової компетентності у всіх учасників освітнього процесу. - Забезпечення ефективної взаємодії та соціалізації в онлайн-середовищі.
Незважаючи на ці труднощі, дистанційна освіта в Україні продовжує розвиватися та відігравати важливу роль у забезпеченні права на освіту. Подальший успіх цієї форми навчання залежить від спільних зусиль держави, навчальних закладів, педагогів, студентів та суспільства в цілому, спрямованих на подолання існуючих викликів та використання нових можливостей у сфері дистанційного навчання.
Unlocking Potential: Generative AI for Innovative EdTech
Серія вебінарів: EdTech та штучний інтелектEdTech Ukraine Association у партнерстві з AWS та EDT&Partners запустили серію вебінарів, присвячених впровадженню Generative AI в освітні технології. Ця ініціатива спрямована на підтримку українських EdTech-компаній, які прагнуть адаптувати свої продукти до нових реалій цифрової освіти.
Основні теми вебінарів:🔹 Використання Generative AI в освіті та його потенціал для персоналізації навчального процесу.🔹 Обговорення донорських фондів для підтримки цифрової трансформації освіти України.🔹 Визначення ключових навичок, необхідних молоді для успішної адаптації в епоху AI.🔹 Підтримка технологічних ініціатив через програми для стартапів.
Можливості Generative AI в освітіГенеративний ШІ відкриває широкі перспективи для покращення освітніх процесів: - Персоналізація навчання відповідно до рівня знань кожного учня. - Зниження бар’єрів для креативності та самовираження в освітніх проєктах. - Використання унікальних освітніх даних для побудови ефективних моделей навчання. - Інструменти, такі як Amazon Bedrock, дозволяють легко створювати AI-додатки на базі фундаментальних моделей.
Безпека та етичні аспекти використання ШІВпровадження Generative AI потребує уваги до безпеки та етики у навчальному процесі: - Захист персональних даних та забезпечення прозорості навчання. - Визначення чітких принципів використання AI для освітніх розробників. - Запобігання втраті інтелектуальної активності учнів через надмірне використання автоматизованих рішень. - Інклюзивний підхід до інтеграції AI, щоб технології були доступними для всіх.
EdTech Ukraine Association продовжує працювати над розвитком інноваційних рішень у сфері освіти. Приєднуйтесь, щоб залишатися в курсі останніх трендів та отримати доступ до ексклюзивних можливостей!
Деталі наступних вебінарів – незабаром на нашому сайті.
Pre-Pitch Day та EdTech MeetUp
Pre-Pitch Day: підготовка стартапів до інвестицій
13 березня відбувся черговий Pre-Pitch Day, закритий захід для членів EdTech Ukraine Association, де стартапи мали можливість презентувати свої ідеї інвесторам. Цього разу ми представили три перспективні проєкти: SoftTrainer, Спільномова та Class Builder.
Головна мета Pre-Pitch Day – дати можливість стартапам потренувати свої презентації перед виходом на масштабні інвестиційні події, отримати фідбек від експертів та підвищити свої шанси на залучення фінансування. Кожен стартап мав 3 хвилини для презентації та можливість отримати цінні коментарі від досвідчених бізнес-янголів.
Також у рамках заходу відбулася дискусія про особливості інвестиційної комунікації. Основні висновки:Інвестори більш вимогливі, ніж бізнесмени, і орієнтовані виключно на результат.Під час пітчу важливо мислити як інвестор: бути чітким, конкретним та показувати реальні результати.
📌 Як потрапити на наступний Pre-Pitch Day?Ці заходи закриті для широкого загалу і доступні лише членам EdTech Ukraine Association. Якщо ви хочете представити свій стартап – приєднуйтесь до асоціації!
EdTech MeetUp: розвиток екосистеми та міжнародне партнерство
На EdTech MeetUp, що відбувся того ж дня, ми поділилися підсумками останніх місяців та розповіли про майбутні плани.
🔹 Що вже відбулося?Лютий 2025: конференція "Комітет дистанційної освіти" та майстер-клас з дослідження ринку США.Березень 2025: онлайн-зустріч "Інноваційна освіта" з партнером 1991, а також Pre-Pitch Day та EdTech MeetUp.
🔹 Що попереду?Pitch Day (березень 2025) – масштабний пітчинг стартапів перед міжнародними інвесторами.Три події від AWS (березень 2025) – про хмарні технології та Generative AI для EdTech.Делегація до Польщі (квітень 2025) – зустріч із EdTech Poland.Генеральна асамблея EU STEM Coalition у Гаазі (квітень 2025) – виступ про співпрацю України та ЄС в освіті.EU-Ukraine Tech Summit 2025 у Варшаві – подія, організована Google.
🔹 Розширення партнерствМи розширюємо міжнародну співпрацю: ведемо перемовини з BESA (Великобританія), EdTech Germany (Кельн), IT Association Romania та EdTech Association Chili.В Україні підписали меморандум про співпрацю з Українською мережею бізнес-янголів та інвесторів, які вже підтримали наших членів організацією Pitch Day.
🔹 Зростання спільнотиУ лютому до нас приєдналося ще 7 нових компаній. Хочете стати частиною EdTech Ukraine Association? Долучайтеся!
Перезавантаження технологічної освіти: старт оновлення змісту освіти в Україні
5 березня 2025 року в Києві відбулася експертна дискусія «Технологічне освітнє коло», організована Міністерством освіти і науки України у партнерстві з EdTech Ukraine Association, МАН та Kooperativ. Подія стала ключовим етапом у рамках політики «Освіта для життя», що розширює реформу НУШ та спрямована на оновлення змісту технологічної освіти.
Що обговорювали?🔹 Якими навичками мають володіти випускники шкіл, щоб бути конкурентоспроможними?🔹 Як подолати застарілі стереотипи та інтегрувати STEM-підхід у технологічну освіту?🔹 Які зміни потрібні, щоб учні отримували практичні знання, релевантні сучасному ринку праці?
Ключові моменти дискусїі✔️ Катерина Молодик, координаторка напряму «Зміст освіти» Офісу впровадження НУШ, підкреслила, що освіта має готувати дітей не до майбутнього, а до життя вже сьогодні.
✔️ Світлана Рожок модерувала панельну дискусію про профіль випускника сучасної школи. У ній взяли участь представники EdTech, науки та бізнесу, зокрема:🔹 Олександр Краковецький (DevRain, DonorUA)🔹 Наталія Лимонова (голова правління EdTech Ukraine Association, засновниця GIOS)🔹 Ольга Тадай-Романчикова («Агромат»)🔹 Катерина Михалко («Технологічні Сили України»)
✔️ Оксана де Конінг, викладачка нідерландського техназіуму, наголосила на важливості поєднання технологій, креативності та підприємництва у навчанні.
✔️ У другій панельній дискусії про оновлення технологічної освіти виступили:🔹 Ксенія Семенова (Національний авіаційний університет, бізнес-інкубатор YEP)🔹 Андрій Глибовець (НаУКМА)🔹 Даша Цапенко (біодизайнерка, дослідниця)🔹 Пилип Духлій (інжинірингова школа #brobots)
Що далі?🔹 Напрацьовані ідеї стануть основою для оновлення технологічної освіти в Україні.🔹 Міністерство освіти і науки України продовжить серію фахових обговорень для всіх освітніх галузей.🔹 Навесні 2025 року будуть опубліковані перші результати змін, а пілотування оновлених програм розпочнеться вже восени.
EdTech Ukraine Association пишається тим, що є частиною цього процесу! Ми підтримуємо зміни, які зроблять технологічну освіту сучасною, інтегрованою та корисною для кожного учня.
Слідкуйте за оновленнями та долучайтесь до формування освіти майбутнього разом з нами!
Семінар з вивчення ринку EdTech у США: ключові інсайти та стратегії виходу
27 лютого в Києві відбувся масштабний семінар з аналізу ринку EdTech у США, на якому учасники отримали детальну інформацію про ключові гравці ринку, тренди, інновації та можливості виходу українських освітніх технологій на американський ринок. Захід зібрав представників EdTech-компаній, стартапів, інвесторів та експертів галузі.
Ключові теми семінару
🔹 Огляд ринку EdTech у США:США має децентралізовану освітню систему, де 70% фінансування надходить від місцевих органів влади. Ринок освітніх технологій щорічно зростає більш ніж на 15%, що відкриває значні можливості для українських компаній. Основними бізнес-моделями є B2C (Business to Consumer) та B2I (Business to Institutions). Водночас, кожен шкільний округ самостійно ухвалює рішення щодо навчальних програм.
🔹 Тренди та технології:Інноваційні освітні технології, що активно розвиваються в США:Штучний інтелект у навчанняВіртуальна та доповнена реальністьАдаптивне навчанняGamification освітніх продуктів
🔹 Інвестиційні можливості та стратегії виходу:Вихід на ринок може зайняти від 1 до 1,5 року, залучення консультанта є важливим крокомПошук успішних кейсів виходу через дистриб'юторівAdWeb – компанія, що допомагає із просуванням освітніх продуктів у США
🔹 Розвиток освітніх асоціацій та консорціумів:ISTE – найбільша асоціація вчителів з EdTech (55 000+ учасників)COSIN – консорціум для технічних директорів освітніх установУ США заборонена реклама та продаж персональних даних у сфері EdTech
Спікер
Мирослав Циздин – експерт із понад 25-річним досвідом у розробці та консалтингу для EdTech-компаній, співпрацює з великими видавництвами, такими як Pearson і McGraw-Hill, та представляє в Україні двомовну англійську програму Yellow House Education.
Підсумки семінару та подальші кроки
Захід надав українським EdTech-компаніям чітке розуміння стратегій виходу на американський ринок, перспективних технологій та важливості вибору правильної бізнес-моделі. Найближчим часом планується поїздка до Польщі для нетворкінгу та навчання, а також подальше вивчення американського ринку через зустрічі з локальними компаніями.
Приєднуйтесь до Асоціації EdTech Ukraine, щоб отримувати ексклюзивний доступ до подібних заходів та розширювати можливості для міжнародного розвитку!
Презентація Комітету дистанційної освіти: перші кроки та плани на майбутнє
20 лютого в коворкінгу «Кооператив» відбулася установча зустріч Комітету дистанційної освіти, організована EdTech Ukraine Association, Kooperative та Центром освіти "Оптіма". Захід став важливим кроком у формуванні стратегічного напрямку розвитку дистанційного навчання в Україні.
Основні моменти події:
Презентація EdTech Ukraine AssociationЗасновниця GIOS та Голова Правління Асоціації Наталія Лимонова розповіла про місію та цілі організації. Асоціація вже об’єднала 29 членів, серед яких EdTech-стартапи, школи та університети, та активно працює над міжнародними партнерствами.
Створення Комітету дистанційної освітиДиректор з розвитку Центру освіти "Оптіма" Андрій Марченко представив бачення комітету. Основна мета – підвищення якості дистанційного навчання, підтримка освітніх ініціатив та розробка інноваційних методик.
Панельна дискусія:
До обговорення актуальних проблем дистанційної освіти долучилися:
Юрій Балькін – Strategy Development Director Optima, член правління EdTech Ukraine Association;
Володимир Божинський – Директор Центру освітніх досліджень Академії вчительства Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна;
Андрій Марченко – Керівник комітету та директор з розвитку Центру освіти "Оптіма";
Наталія Лимонова – Голова правління EdTech Ukraine Association, засновниця GIOS, членкиня правління STEM-коаліції.
Ключові тези зустрічі:
Дистанційна освіта в умовах війниВиклики, з якими стикаються вчителі, учні та батьки, потребують ефективних рішень та підтримки на державному рівні. Комітет працюватиме над лобіюванням змін у законодавстві та створенням єдиного інформаційного простору для всіх учасників освітнього процесу.
Якість та розвиток онлайн-навчанняЗаплановано серію освітніх ініціатив, включаючи професійний розвиток педагогів, розробку інтерактивних методик та підготовку до великого освітнього форуму 10 квітня.
Міжнародне співробітництвоАсоціація вже налагодила зв’язки з навчальними закладами та EdTech-компаніями з Естонії, Польщі та інших країн. Це відкриває нові можливості для обміну досвідом та спільних проєктів.
Що далі?
Якщо ви вже є членом EdTech Ukraine Association, приєднуйтесь до комітету, щоб разом формувати майбутнє дистанційної освіти в Україні. Для тих, хто ще не став частиною спільноти – зараз найкращий час зробити це!
Дякуємо всім учасникам за активну дискусію та внесок у розвиток української дистанційної освіти!
EdTech in South America
28 січня ми провели семінар про ринок EdTech у Південній Америці. Захід зібрав українських підприємців, які розглядають цей регіон для масштабування, та експерта з міжнародної експансії Карлоса Паркера, який поділився унікальними інсайтами.
Ключові висновки з події:
- EdTech у Латинській Америці активно зростає – ринок досяг $6 млрд у 2023-2025 роках.
- Попит на мобільні рішення – через обмежений доступ до комп’ютерів EdTech сервіси розвиваються через мобільні додатки.
- Гібридне навчання з акцентом на соціальні зв’язки – основний тренд для місцевих освітніх платформ.
- Аргентина, Чилі, Перу та Колумбія – ключові ринки для виходу, кожен зі своїми особливостями.
Як вийти на ринок?
- Ринкова валідація – аналіз попиту можна проводити онлайн через LinkedIn та WhatsApp-групи.
- Адаптація продукту, цінової політики та маркетингу – необхідний етап після підтвердження інтересу ринку.
- Стратегії виходу – через партнерства, франшизи або відкриття локальних офісів.
- Співпраця з IT-асоціаціями та навчальними закладами – ефективний шлях до налагодження контактів.
Приклади успішних EdTech рішень у Латинській Америці:
- Platzi, Descomplica, Credna – відомі освітні платформи регіону.
- EdTech стартапи Чилі зосереджені на персоналізованому навчанні, гейміфікації та блокчейн-технологіях.
- Колумбійські компанії створюють навчальні екосистеми для довічного розвитку студентів.
Латинська Америка – це перспективний ринок з високою потребою в якісній освіті та великим потенціалом для українських EdTech компаній.
Дякуємо всім учасникам за активну дискусію!
Pitch Day
14 січня ми об’єднали інноваційні українські стартапи та провідних інвесторів на динамічному заході Pitch Day.
Панель глобальних інвесторів:Ми раді були вітати представників провідних інвестиційних компаній, зокрема:- Brighteye Ventures- Neddi.com- EDT & Partners- NetworkVC- Дистанційна школа «Центр освіти «Оптіма»
Інвестори були вражені рівнем інноваційності та потенціалом наших стартапів!
Стартапи-учасники:Від освітніх платформ до рішень у сфері кар’єри — наші стартапи презентували різноманітні та значущі проєкти:- Школа embedded програмування Robocode – Освітня ігрова платформа, що навчає програмуванню та робототехніці у цікавій ігровій формі.- Voopty – Система для управління закладами позашкільної освіти, такими як мовні школи, репетиторські центри та музичні школи, що виконує функцію ERP у освітній ніші.- Просте ЗНО – Проєкт, який допомагає підготуватися до вступних іспитів до університетів в Україні.- JobAtlas – Платформа для кар’єрного консультування, що допомагає користувачам обирати освітні траєкторії та приймати обґрунтовані рішення про кар’єру.- the.instapreneurs – Підписка на навчання жорстким навичкам у сфері маркетингу та менеджменту у форматі лекцій від експертів.- Imabulary – Інструмент, що допомагає мандрівникам і біженцям розширювати словниковий запас за допомогою візуалізацій та асоціацій для вивчення іноземних мов.- Opora.me – Освітня програма, що підтримує адаптацію ветеранів до цивільного життя, пропонуючи навчання затребуваним професіям, інтенсивні курси та персоналізовані кар’єрні консультації.- Nanit robot (Nation of Engineers) – Інноваційний підхід до STEM-освіти, що змінює навчання в інженерії.
Усі стартапи підкреслили неймовірний потенціал українського EdTech для глобальних інновацій.
Ця подія продемонструвала силу співпраці, інновацій та рішучості в EdTech-спільноті. Наші стартапи прокладають шлях до трансформаційних змін у освіті на світовій арені.
MEETUP членів EdTech Ukraine Association
9 січня ми зібралися в атмосферному просторі Кооперативу, щоб ближче познайомитися, обговорити можливості партнерства та поділитися ідеями.
На зустрічі наші члени: - Обговорили можливості співпраці, що можуть стати початком великих змін. - Представили себе у форматі коротких презентацій.
Кожен член Асоціації отримав сертифікат, який підтверджує їхню приналежність до нашої спільноти.
Ми вдячні всім, хто долучився, за теплу атмосферу, активну участь і натхнення. Разом ми створюємо сильну EdTech екосистему України!
EdTech MeetUp
EdTech MeetUp: естонський та фінський досвід, як приклад для української освіти – це було надзвичайно!
Дякуємо всім, хто долучився до нашого мітапу 29 листопада в Kooperativ у Києві. Це був вечір інсайтів, натхнення та цінних дискусій, які ще довго мотивуватимуть нас розвивати EdTech в Україні!
Що ми обговорили:
Як Естонія та Фінляндія інтегрують технології в освіту і чому ці моделі варто брати за приклад.Кейси успішної співпраці між державним сектором та EdTech компаніями.Практичні шляхи залучення інвестицій в українські EdTech проєкти.Можливості виходу українських рішень на глобальний ринок.Головні враження:
Освітні платформи та технології, які ми побачили в Естонії та Фінляндії, надихають на переосмислення української освіти.Найцінніший ресурс — це партнерства. Разом із міжнародними колегами ми бачимо величезний потенціал для спільної роботи.EdTech має стати каталізатором змін в українській освіті, і ми готові стати рушієм цих змін!Дякуємо кожному учаснику за активність та цікаві запитання! Ви — частина спільноти, яка змінює освітню систему України на краще.
Якщо ви не змогли бути присутніми, стежте за новинами — це лише початок!
EdTech Ukraine Association Launch
Подія EdTech Ukraine Association Launch пройшла надзвичайно успішно!На захід зареєструвалося більше 180 учасників, де ми обговорили майбутнє освітніх технологій в Україні та за її межами. Ми мали честь привітати шанованих спікерів, серед яких:
Дмитро Завгородній, заступник міністра освіти і науки України
Jannie Jeppesen, генеральна директорка Swedish Edtech Industry
Kadri Maasik, представниця EdTech Estonia
Надія Синиця, IT Association, Україна
Liis Siiroja, член правління EdTech Estonia Association
Ключовою подією стало підписання Меморандуму про співпрацю між Естонією та Україною, що відкриває нову сторінку у співпраці для цифрової освіти.
Дякуємо всім, хто приєднався до нас, і слідкуйте за новинами про наступні цікаві події!